جوانه


جوانه


اس ام اس های جالب و زیبا

 

اس ام اس زیبا

 

حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن ، من در بی حوصلگی هایم با تو زندگی کردم.


اس ام اس زیبا

 

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایست که داشتن آن جبران همه نداشتن هاست …


اس ام اس زیبا

 

زندگی تعداد نفس ها نیست ، تعداد لبخند های کسی است که دوستش داری .
سعی کن بیشتر از پیش بخندی …


اس ام اس زیبا

 

انتظار ، نغمه خیس نگاه انسانهایی است که زندگیشان بوی تنهایی می دهد …


اس ام اس زیبا

 

هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شد که در این ۴ کلمه جمع شده :
او مرا دوست ندارد


اس ام اس زیبا

 

نقش شیرین رود از رخ سنگ ولی ممکن نیست که خیال رخش از خاطر فرهاد رود


اس ام اس زیبا و معنی دار

 

دستانم بوی گل می داد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردن ، اما هیچکس فکر نکرد شاید من گلی کاشته باشم …


اس ام اس زیبا

 

گفتمش نقاش را نقشی بکش … با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید


اس ام اس زیبا

 

لبخند بهانه ای است برای زنده ماندن لحظه هایت سرشار از این بهانه


اس ام اس زیبا خدا

 

وقتی بارون میاد خدا بهتر حس میشه ، چون بارون یعنی نقطه چین تا خدا


اس ام اس جالب

 

سه تا دوست صمیمی دارم بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرن !
( غم ، حسرت ، تنهایی! )


اس ام اس زیبا

 

آدما دو جور زندگی میکنن یا غرورشونو زیر پاشون میذرانو با انسانها زندگی میکنن.

یا انسانهارو زیر پاشون میذارنو با غرورشون زندگی میکنن . . .


اس ام اس زیبا

 

درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند  . . .


اس ام اس جالب

 

تو سراپا ادعایی عزیزم
انکار نکن!
عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !


اس ام اس جالب

 

ازضرب من تا جمع تو راهی بجز تفریق نیست
دل خوش به مجموعم مکن اینجا مگر تقسیم نیست


اس ام اس جالب

 

اس ام اس مثل فاتحه میمونه ! واسه هرکی مفرستی روحش شاد میشه ! مرده اس ام اس هاتم !!!


اس ام اس جالب

 

بزرگترین دشمن آدم پوله:هر چی دشمن داری بده به من و خودتو خلاص کن!


اس ام اس جالب

 

بی تو نمی تونم توی خونه بشینم . وقتی بیرونم فقط به فکر اینم که زود بیام و وجودتو از نزدیک حس کنم . با تو من خیلی راحتم …دوستت دارم بیژامه


اس ام اس جالب

 

کش شلوارتیم

جرات داری ولم کن تا آبروت رو ببرم


 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |